Skip to main content

I ntervju je osnovni i glavni način na koji jedan novinar saznaje sve što mu je od informacija potrebno. Nekada spontano i neočekivano, tek kroz razgovor, prikupim dovoljno “građe” za neku moju svakodnevnu priču ili za rad na tekstovima za klijente kada se sami ne snalaze u formulaciji misli i ideja…

A nekada ciljano i po tačnom zadatku sačinim intervju kao novinarski žanr, koji ostaje poput svojevrsnog dokumenta, kojim se upoznajemo sa nečijim likom, delom i namerom. Jedan od takvih zanimljivih intervjua urađen je sa svetski priznatim dizajnerom, primenjenim umetnikom Darkom Mladenovićem za Real Estate Magazin.

Nedavno je u medijima odjeknulo da je novi simbol Pariza dizajnirao naš čovek. Par savršeno ukombinovanih elemenata, Ajfelov toranj i srce, sa dinamikom koja predviđa trajanje, ponovo je prizvalo ime dizajnera Darka Mladenovića u svest domaće javnosti. Iako otelotvorene ideje ovog primenjenog umetnika često imaju dug vek trajanja, čak i kada nismo svesni da su rezultat njegove kreativnosti, Darko nas iznova novom idejom podseti na celokupno njegovo stvaralaštvo.

Swarovski, Givenchy, Lancôme, Christofle, Louis Vuitton, Van Cleef & Arpels, Château Lafite Rothschild, samo su neki od luksuznih brendova sa kojima je Darko sarađivao i uvek mu je posebno drago da o tome razgovara sa nekim iz Srbije.

„Dok sam ranijih godina bio umetnički direktor kompanije Swarovski, često sam bio prisutan u javnosti. Vreme brzo prolazi i kod umetnika postoje ti talasi prisutnosti u medijima, ali uvek mi je zadovoljstvo da iznova stupim u kontakt sa Beogradom”, otpočeo je Darko razgovor za naš magazin.

Leave a Reply