O рганизовати, осмислити и уредити интернет простор није мала ствар, посебно ако причамо о простору који треба да подржи и одржи на хиљаде производа, колико фирма Идеал Керамика д.о.о. има у свом асортиману.

Како организовати садржај да буде јасан и прегледан? Како организовати простор за посетиоце сајта? Како им објаснити процес поручивања? Како уредити административни део сајта? Па обуке за запослене… Било је много питања на која је БабаБлога требала да одговори.

Пројекат сам прихватила јер сам била сигурна у своје уредничке и организационе вештине, као и у вештине мојих сарадника, да заједно можемо успешно да реализујемо један овакав пројекат.

Сваки начин презентовања (или обраћања) јесте вид комуникације, те сваком послу прво претходи неколико сесија писања – писања пројекта, описивања простора, описивање намене и намере… а затим и само писање текстова који на јасан и искрен начин, комуницирају поруку бренда.

  1. Фаза пројекта је била комуникација између клијента и веб девелопера, како би се пронашла адекватна платформа и техничко решење.
  2. Фаза је обухватала сакупљање и обраду материјала који се поставља на сајт (од представљања фирме до описа појединачних производа)
  3. Фаза израде је СЕО оптимизација сајта, односно, додатно уређивање текстова како би они били прилагођени алгоритмима претраге
  4. Фаза обухвата предају пројекта и комуникацију са клијентом о његовим даљим потребама (обука, креирање кампања и сл.)

Након завршетка израде сајта, увек следи период од месец дана, када клијент тестира сајт и износи сугестије на тему његовог унапређења. Ово је обично она фаза пројекта која је свима напорна јер обухвата много комуникације, а веома често и преправке, па самим тим може да дође и до сукоба мишљења између дизајнера и поручиоца посла. И ту је где стручњак за лепу и конструктивну комуникацију, БабаБлога, игра битну улогу како би општи утисци о пројекту остали у позитивном сећању, свим учесницима пројекта.

БабаБлога ПР, је на овом пројекту учествовала као уредник виртуелног простора и садржаја који иде на сајт, као и медијатор између извршиоца посла (веб дизајнера) и поручиоца посла. За само пројектовање, израду и оптимизацију сајта било је потребно 3 месеца и још додатно месец дана тестирања, након чега је уследила обука запослених да сами уређују онлине продавницу (додају, мењају и бришу артикле из радње).