Organizovati, osmisliti i urediti internet prostor nije mala stvar, posebno ako pričamo o prostoru koji treba da podrži i održi na hiljade proizvoda, koliko firma Ideal Keramika d.o.o. ima u svom asortimanu.

Kako organizovati sadržaj da bude jasan i pregledan? Kako organizovati prostor za posetioce sajta? Kako im objasniti proces poručivanja? Kako urediti administrativni deo sajta? Pa obuke za zaposlene… Bilo je mnogo pitanja na koja je BabaBloga trebala da odgovori.

Projekat sam prihvatila jer sam bila sigurna u svoje uredničke i organizacione veštine, kao i u veštine mojih saradnika, da zajedno možemo uspešno da realizujemo jedan ovakav projekat.

Svaki način prezentovanja (ili obraćanja) jeste vid komunikacije, te svakom poslu prvo prethodi nekoliko sesija pisanja – pisanja projekta, opisivanja prostora, opisivanje namene i namere… a zatim i samo pisanje tekstova koji na jasan i iskren način, komuniciraju poruku brenda.

  1. Faza projekta je bila komunikacija između klijenta i veb developera, kako bi se pronašla adekvatna platforma i tehničko rešenje.
  2. Faza je obuhvatala sakupljanje i obradu materijala koji se postavlja na sajt (od predstavljanja firme do opisa pojedinačnih proizvoda)
  3. Faza izrade je SEO optimizacija sajta, odnosno, dodatno uređivanje tekstova kako bi oni bili prilagođeni algoritmima pretrage
  4. Faza obuhvata predaju projekta i komunikaciju sa klijentom o njegovim daljim potrebama (obuka, kreiranje kampanja i sl.)

Nakon završetka izrade sajta, uvek sledi period od mesec dana, kada klijent testira sajt i iznosi sugestije na temu njegovog unapređenja. Ovo je obično ona faza projekta koja je svima naporna jer obuhvata mnogo komunikacije, a veoma često i prepravke, pa samim tim može da dođe i do sukoba mišljenja između dizajnera i poručioca posla. I tu je gde stručnjak za lepu i konstruktivnu komunikaciju, BabaBloga, igra bitnu ulogu kako bi opšti utisci o projektu ostali u pozitivnom sećanju, svim učesnicima projekta.

BabaBloga PR, je na ovom projektu učestvovala kao urednik virtuelnog prostora i sadržaja koji ide na sajt, kao i medijator između izvršioca posla (veb dizajnera) i poručioca posla. Za samo projektovanje, izradu i optimizaciju sajta bilo je potrebno 3 meseca i još dodatno mesec dana testiranja, nakon čega je usledila obuka zaposlenih da sami uređuju online prodavnicu (dodaju, menjaju i brišu artikle iz radnje).