Osluškujući ljude oko sebe, roditelje, saradnike, klijente… Shvatila sam da živimo u jako bučnom vremenu. Buka i vika je sada sveprisutna na ulicama, u ustanovama, domovima, u glavama… I sva ta buka se, kroz razne forme i kanale, prenosi i u komunikaciji, te sve češće primećujem probleme u istoj među ljudima. Gotovo neprestano dobijam rečenicu “Samo mi reci kako da počnem” ili “Preformuliši mi tako da se bolje razume”… Te sam iz tog razloga odlučila da svoja znanja i veštine stavim u pogon i formiram:
Komunikaciono razgibavanje razmrdavanje raslojavanje sa Babablogom
Nesumnjivo nam društveno uređenje ili kako svi volimo da kažemo “ovo što danas živimo”, oblikuje ponašanje i obrasce u komuniciranju.
Mentorski program u kom fokus stavljamo na komunikaciju, kroz pisanje, a tema za mart mesec je:
“Komunikacija u vreme velike društvene krize”
U martu mesecu bavićemo se temom svakodnevne i poslovne komunikacije u vreme društvene krize, kada se pritisak oseća sa svih strana i kada je veoma izazovno izneti neku priču koja nije u skladu sa opštim narativom.
Oblici komunikacije na kojima ćemo raditi u martu:
Cena mesečne ulaznice na taj deo mog sajta i u grupu je 3.300 dinara
Cenim da je 10 optimalan broj članova po grupi, ali u slučaju baš velike zainteresovanosti (pa me prijatno iznenadite) mogu formirati više radnih grupa koje su sačinjene od predanih, priče i pisanja željnih ljudi.
Šta dobijate pretplatom na mentorski program?
Komuniciranje pisanjem, ali i usmeno, obeležilo je veliki deo mog života i imam štošta da ispričam o temi.
Iako nisam urednik, a ni lektor, par puta su mi, mojom dobrom voljom, poverene na čitanje čitave knjige pre pripreme za štampu i prodaju, što sam predano uradila i dala komentar.
I nepoznati ljudi su u više navrata slali svoje tekstove sa potrebom da od istih naprave blog, neki i pesme … Čitala sam, komentarisala i usmeravala. Uživala.
Tako će biti i sada u radu sa vama.
Ovaj program je osmišljen kao skup smernica i praktičnih znanja koja će verovtano koristiti onima koji su izloženi otvorenoj komunikaciji u poslu, možda onima koji bi da bolje objasne ono čime se bave, onima koji bi da pronađu nešto drugačiji put u izražavanju od već mnogih sličnih, onima koji ne znaju kako i odakle da počnu, onima koji bi neki poseban cilj pisanjem da ostvare …
Program traje mesec dana i sastavljen je od 4 termina uživo pretresanja tema, o kojima ću slati materijale i pisati na blogu.
Verujem da će vas ovakav rad uputiti u dalje istraživanje komuniciranja i da ćete svesnije pristupati i svojim i tuđim rečima.
Hajde da se grupišemo, da pričamo i pišemo!