K reiranje koncepta i plana izrade za medicinski sajt, koji se bavi ozbiljnim temama poput mentalnog zdravlja i bolesti zavisnosti, bio je izazov i za BabaBlogu.

Ideja je bila da se jasnim jezikom posetiocima približi tema mentalnog zdravlja i da se otvoreno komunicira kakve sve oblike pomoći posetioci mogu dobiti u ordinaciji. Cilj je bio kreiranje jasnog i preglednog “one page” sajta, koji bi se kasnije nadograđivao.

Prva faza razvoja je uključivala istraživanje same tematike. Od listanja internet stranica do medicinskih leksikona i udžbenika, ne bi li se pronašla prava forma izražavanja koja je jednako jasna i posetiocima sajta i stručnim licima.

Najveći izazov od svega je bio pronaći ključne reči i temelje za buduće kampanje, ako uzmemo u obzir da je tema mentalno zdravlje, poremećaji i bolesti zavisnosti… jer to nisu pojmovi koje možete otvoreno da oglašavate, a opet, kroz kampanje treba da ih adresirate.

Kada je završen koncept tj. nacrt sajta, bilo je potrebno organizovati prikupljanje materijala, što je uključivalo angažovanje fotografa, nadziranje celog procesa snimanja, kao i intervjuisanje zaposlenih stručnjaka.

Kada je materijal prikupljen i organizovan, predat je dalje na produkciju i nakon mesec dana izrade sajt je ugledao svetlost dana na adresi Promedix.rs . Nakon ovoga je usledila faza testiranja i redigovanja tekstova i dizajna, te je sajt, nakon uspešno položenog testa, predat vlasnicima u ruke, zajedno sa svim ključevima, kako bi ga oni ubuduće sami održavali i ažurirali.

Pralelno sa konceptom sajta radilo se i na konceptu profila na društvenim mrežama (Instagram), te su postavljeni temelji i vizuali koji će pratiti tok priče u ordinaciji i na sajtu.

Ukoliko ste na početku i ne znate kojim načinima da izgradite svoju digitalnu strategiju, kao i kakvim tonom da se obratite ciljnoj grupi, javite se, jer naš objektivni ugao gledanja vaših poslovnih poduhvata nesumnjivo doprinosi napretku.