Као новинар можеш да избегнеш рад у редакцији, али се писања нећеш одрећи чак и да написано можда нико нигде и не прочита.
Ипак је наишло време када је вештина писања постала потреба – да се осмисли слоган, напише кратак продајни текст, можда блог или опис неког производа, те постах и копирајтер – занимање за које нас на факултету нису посебно обучавали, али које ми је спонтано придодато, а интуитивно легло.
Писање је моја доминатна форма изражавања, кроз које сам филтрирала разне утицаје и тешко да га се могу одрећи.
Кроз рутину свакодневног писања стекла сам вештину брзог паковања мисли у реченице, а онда и реченице у текстуалне форме различитог жанра. Лако структуирање и комбиновање делова текста зарад пецања и држање нечије пажње, дођу ми као укрштеница или слагалица, забавне.
То се дуго и непрекидно вежба. Кроз своје вишегодишње писање Бабаблоге, изгулила сам слојеве неких трендова, туђих стилова, потом утицаја свих икада мени професионално надређених и образовањем стечених … То је бескрајни процес и ја знам да ћу се тиме “играти” можда и доживотно.
Ипак, много играња у ситуацијама формалне и веома пословне комуникације, када свака реч треба да је део поруке која нешто решава, а не гуши, није пожељна. Е то се учи, брже и лакше од горе поменутог писања као креативног пута.
Нисам ни веровала док нисам видела, како су неки имејлови “обукли беле зимске капуте, док сунце зарања кроз сутон”… унапред изгубљена срећа да се ишта електронском поштом договоримо.
Смешно је и истовремено није смешно, како су нам модерни канали комуникације дозволили да преливамо неформално у формално комуницирање, па нас још и угрува лични, небрушени таленат.
А тек потреба за ПАЖЊОМ …као непресушна потреба свих нас, па смо сви у константној АКЦИЈИ да је задовољимо.
Но све то може и смиреније, а довољно изражајно да нас препознају и у мраку и у хаосу који влада у сваколиком комуницирању, где је бука одавно надмашила и ону пијачну због које се човек лако и превари.
Да не бисте и ви својим излагањем доприносили буци и правили од маркетиншких кампања пијачне – можете ми се јавити за услугу копирајтерског писања или се можете пријавити на менторски програм комуникације, где ћете добијати смернице како да обликујете свој наратив и да се својом причом издигнете изнад буке.
Испод можете видети примере текстова, сајтова и кампања на којима сам била ангажована у улози копирајтера, па уколико стил писања резонује са Вама, будите слободни да ме контактирате за сарадњу.